ГОЛОВНАНОВИНИ РІВНОГОЩо потрібно знати рівнянам, які вперше планують оформити житлову субсидію

Що потрібно знати рівнянам, які вперше планують оформити житлову субсидію

20 октября 2021
Що потрібно знати рівнянам, які вперше планують оформити житлову субсидію

Що таке субсидія та хто має право на неї претендувати? - на ці питання підготували відповіді працівники управління соціального захисту населення виконавчого комітету Рівнеради. 

 

Право на отримання житлових субсидій мають сім’ї, у яких плата за житлово-комунальні послуги в межах соціальних нормативів більше визначеного для них обов’язкового платежу. Обов’язковий відсоток платежу розраховується індивідуально для кожної сім’ї за встановленою формулою і залежить виключно від доходів сім’ї:

-обчислюється середньомісячний сукупний дохід домогосподарства;

-середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і визначається середньомісячний дохід на одну особу; -дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць, встановленого на 1 січня року, з якого призначається субсидія (розмір прожиткового мінімуму на 01.01.2021 року складає 2189грн.);

-отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15%, і таким чином визначається відсоток від середньомісячного сукупного доходу.

 

Житлова субсидія, це різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги та/або скраплений газ, тверде та рідке паливо та інше і розміром обов'язкового відсотка платежу. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі, внутрішньо переміщені особи - за фактичним місцем проживання):

1. паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

2. заяву про призначення та надання житлової субсидії;

3. декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;

4. довідки про доходи (у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення);

5. копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (за наявності);

6. договір найму (оренди) житла (за наявності);

7. інші документи, які прямо не передбачені, але відповідно до Положення необхідні для розгляду питання по суті.

Коментарі (0)

Немає коментарів. Ваш буде першим!