Рівненський аеропорт має стати сучасним центром туризму та ділової активності. На цьому акцентували учасники форуму «Рівне: Аеропорт 2.0». Про це повідомляють у Рівненській ОДА.
Участь в обговоренні шляхів розвитку Рівненського аеропорту взяли керівники області та міста Рівного, авіаперевізники та туристичні оператори, фахівці з питань розвитку аеропортів. «Продовжуємо розвивати на Рівненщині технократичний хаб. Якщо ми говоримо про наш аеропорт – це не лише про злітну смугу і колектив. Йдеться про розвиток і підвищення статусу та інвестиційної привабливості регіону. Окремі інвестори чітко заявляють, що не будуть вкладати гроші в територію, у радіусі 100 кілометрів від якої немає аеропорту», - зазначив у вступному слові голова ОДА Віталій Коваль.
Також керівник області розповів про кроки, зроблені в напрямку розвитку аеропорту: «Агенція з питань підтримки державно-приватного партнерства в 2019 році відібрала аеропорт Рівного в пілотний проєкт та зробила повний аналіз слабких місць, моніторинг пасажиропотоку тощо. На основі цього ми визначалися у першочергових пріоритетних кроках: капітальний ремонт огорожі, покриття перону, руліжної доріжки, реконструкція радіотехнічних засобів навігації та посадки, системи світлосигнального обладнання», - розповів Віталій Коваль. Всі ці роботи будуть проводитися за кошти Державного бюджету. Адже ОКП «Міжнародний аеропорт «Рівне» є учасником Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року.
«На цей рік на Рівненський аеропорт передбачено фінансування в обсязі 75,7 млн грн. зі спецфонду Державного бюджету. На цей рік ми включили заходи зі встановлення огорожі та реконструкції радіотехнічних засобів посадки. На наступний – реконструкцію перону, руліжної доріжки, встановлення світлосигнального обладнання», - повідомила представниця Державного агентства інфраструктурних проєктів України.
Учасники заходу також обговорили необхідні кроки розвитку летовища, серед них: збереження статусу аеропорту «міжнародний»; відновлення та збільшення напрямків авіасполучень як по Україні, так і за її межі на регулярній та нерегулярній основі; забезпечення відповідності всіх складових інфраструктури підприємства міжнародним стандартам ІКАО; забезпечення сертифікації аеродрому та служб аеропорту; модернізація інфраструктури аеропорту; збільшення обсягу пасажиро- та вантажопотоку і якості обслуговування тощо.